.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعلام اسامی وتعداد مدیران دو شغله

يك عضو كميته تربيت‌بدني مجلس در واكنش به مصوبه سازمان بازرسي مبني بر منع دو شغلگي مديران ورزشي اظهار داشت: ديدگاه‌هاي مختلفي نسبت به اين مساله به ويژه در خصوص آمار 30 هزار نفري مديراني از اين دست وجود دارد.

عليرضا دهقان نماينده ايذه ، در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با بيان اينكه شخصا با منع دوشغلگي مديران ورزشي كشور موافق است، افزود: اما معتقدم كه نبايد با چنين مديراني برخورد سياسي و حذفي شود. براي حل مشكل دو شغلگي در عرصه ورزشي، بايد كار زيربنايي و نيروسازي وسيعي صورت بگيرد.

وي با تاكيد بر لزوم تعيين رديف بودجه مشخص براي ورزش كشور در لوايح بودجه سنواتي، ادامه داد: بودجه ورزشي نبايد وابسته به اشخاص خاص باشد. به عبارتي‌كه اگر چنين چهره‌هاي موثر و سياسي‌‌اي در عرصه ورزش باشند؛ بودجه مناسبي به اين بخش تعلق بگيرد و اگر از اين عرصه بروند, بودجه ورزش دچار اختلال شود.

دهقان با بيان اينكه تاكنون در كميسيون فرهنگي مجلس نسبت به اين مصوبه سازمان بازرسي كشور, بحث و بررسي نشده است، افزود: در سال آينده كه دغدغه نمايندگان در مورد بررسي لايحه بودجه و مسائل مبتلا به آن به پايان مي‌رسد, مطالعات كارشناسي و زيربنايي براي بهبود وضعيت مديريت ورزش كشور را در كميته تربيت‌بدني و كميسيون فرهنگي مجلس آغاز خواهيم كرد. چرا كه هرگونه نگاه تفريحي به بخش ورزش و يا تصميم‌گيري‌هاي سياسي در مورد آن صحيح نيست.

وي در پاسخ به اينكه علاوه بر علي‌آبادي, چه كساني مشمول مصوبه سازمان بازرسي خواهند شد؟ اظهار داشت: چهره‌هايي همچون يزداني‌خرم, ناطق‌نوري و اميدوار رضايي نيز مشمول اين مصوبه مي‌شوند؛ اما تعداد كساني‌كه با اين موضوع درگير خواهند بود، حدود 30 هزار مدير ورزشي كشور است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.126 seconds.